2009. június 18., csütörtök

Körlevél

Interneten keringő körüzenet:

"Nem rasszizmus, utálat.

Utállak! Ez az ÉN véleményem.
Nem a bőröd színével van a bajom. Az életeddel.
Tele vannak veled a börtönök. Ellopod, amiért megdolgoztam. Bántasz engem, bántod a gyermekemet. A feleségemet molesztálod. Büdös, mosdatlan vagy.

Ha visszaütök, ha véleményt mondok, meghurcolnak.
Benne leszek a tévében, hogy rasszista vagyok. Pedig nem azt utálom, aminek születtél. Azt utálom, ami lett belőled.

Ha a vonaton mellém ülsz többedmagaddal, félelem és undor fog el. Nem tudsz emberek közt viselkedni. Ha tudnál, lenne munkád is. A jogaiddal tisztában vagy, de a nevedet nem tudod leírni. Folyamatosan segítő jobbot nyújtunk neked, de kihasználsz. Csak a segélyt látod. Nem is akarsz több lenni, mint ami vagy: Cigány.

Cigányból csak akkor lesz roma, ha meg tanul EMBERKÉNT ÉLNI! Van belőled néhány, akiknek sikerült. Mert ő is akarta. Én őket hívom romának. És elismerem őket. És szívesen dolgozom velük. De téged megvetlek. Azt akarom, hogy elmenj!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése